17 Ekim 2012 Çarşamba

MiM (OKUMA KÖŞESİ)

Selamün hello balböcüleri

Mimlenmeyi çok seviyorum.Ahhh birde zamanında yapabilsem rahat edicem neyse geç olsun güç olmasın diyerekten.sevdanın dünyası sevgili arkadaşım beni mimlemiş teşekkürü kendisine bir borç biliyor ve hemen mim yapımını başlıyorum:)
Mim konusu kitap kurtları için düşünülmüş evdeki okuma köşesi benim öyle özellikle bir okuma köşem yok duruma göre yer yer değişiklikler gösteriyor kitap okuma halim ama genelde nerde okuyorsunuz derseniz işte burda ;)
Genelde bu koltukta oturmaktayım 

Sehpamı önüme çekip ,her nekadar dünya şirinem ayaklandığından itibaren sehpa kullanamasakta son günlerde kullanabilme mücadelesi içersindeyim.

Ohhhh;Çayım ve kitaplarım ve kumandalarım ve ve ve  :)
Benim koltuğumun karşısındaki manzara'da bu :)
Buda kitaplığım ,kısa ve keyifli bir mim oldu benim için bende bu mimi kitapsever denizin yıldızı gönderiyorum yaparsa sevinirim,daha önce yapmadıysa tabii


12 yorum:

  1. anaaaam senin evin pembiş pembişmiş ya :) okuma köşen de benimkine baya benziyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden daha pembisti baska tonlarda kullanmaya basladim ama eskidi artik hersey senin okuma kosene bir ugruycam tekrardan :)

      Sil
  2. Kitap okumak içi hepimiz koltukları tercih ediyorum sanırım ben çok rahat bulduğum için en azından öyle :) senin okuma köşen de çok güzel görünüyor bol okumalar :)

    YanıtlaSil
  3. O çay ficanına bayıldım resmen. Afiyetle için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fincanimi begenmen hosuma gitti dogum gunu hediyem kahvaltilik takimimin fincani ben secmistim tskler

      Sil
  4. Merhaba, izleyiciniz oldum

    Sitenizi yeni kesfettim, bu arada mukemmel paylasimlar:)

    Bloglari yeni yeni geziyorum. Cok keyif aldim.

    Benimkine de siZi beklerim

    www.mugekokluatik.blogspot.com

    Sevgiler

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iadeyi ziyarete geleceğim teşekkürler,beğenmenize sevindim.

      Sil
  5. Ben senin yerinde olsam yazın salıncakta okurdum :)
    Tv karşısında en güzeli yaa, aynı benimki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, yazın salıncakta oturuyorum beni içerde görebilene aşkolsun balkonumda okumanın keyfi başka ama şimdi kışa uyarladım durumu kışında genelde o koltukta oturmaktayım :)

      Sil
  6. Ne kadar tatlı bir köşeymiş bu böyle, pembe pembe! :)

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...