28 Ocak 2013 Pazartesi

Yine ben seçtim

MERHABA

Facebook sayfamda gezereken sevdiğim sitelerin fotoğraflarına bakmayı çok seviyorum.İçlerinden seçtiğim beğendiğim ay olsada giysem dediğim,ay bana yakışmaz ama olsun çok hoş diye adlandırdıklarım ve bloğumda paylaşıp fikirlerinize sunduğum yeni fotoğraflarımla sizleri baş başa bırakıyor kombinlerle ilgili fikirlerinizi yorumlarınızı bekliyorum
Ben bayıldım bu kombine,elbise,zımbalı ayakkabı,ruj bana göre şahane 
HARKULADE 
Kibar ama dimi aşırı iddalıda değil 
Nasıl beğenmem böyle oluşturulmuş bir kombini tek tek güzel hepsi
KIRMIZI&SİYAH
BEJ&SİYAH
Leopar sevmiyenler için bile etkili değilmi bu kombin
Fikirlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum bunlar benim beğendiklerim benim seçtiklerim benim zevkim ya siz hangisi olurdunuz ve nereye giderdiniz ?
KAYNAK:İnce topuk
GOJANE
Kadınlar sitesi
google görseller
BeautYdea

7 yorum:

  1. bunca zmndır bloğun olduğunu fark etmemişim desem:)))

    YanıtlaSil
  2. Polyvere den kendi kombinlerini oluşturmayı öneririm sana Demet'çim. Hastalık gibi oluyor girince sürekli kombin oluşturuyorsun hem zevkli hem başka sitelerden alıntı yapmana gerek kalmıyor. Linki http://www.polyvore.com/ kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    seni mimledim... :)))

    YanıtlaSil
  4. cnmmm demetcim nerelerdesin guzelim?

    YanıtlaSil
  5. demetcımm cok meerak ettım maılde ataöıyorum nerelerdesın

    YanıtlaSil
  6. demetcımmm maıllerım gelmıyor mu sana

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...