13 Ekim 2012 Cumartesi

İKİ BLOGER BULUŞMASI

 
Selamün hello balböcüleri
 
 
Eylül ayında,sevdanın dünyası ile ümraniye'de meydan'da buluştuk.Ben bulunduğum muhitten yani Tuzla'dan Ümraniye'ye gittim sabahın erken saatlerinde ayaklandım,yollara düştüm.Yazdan kalma çok güzel bir hava vardı.Ben daha uzak bir mesafeden gelmeme karşın sevda'dan önce buluşma noktasına varmıştım .Baktım arkadaşım yok bende toyzz shop 'a girdim kızım için bir şeyler baktım,o esnada sevdam aradı ve yanıma geldi.Ben çok acıkmış olduğumdan( laf aramızda kahvaltı etmeden çıktım vakit nakittir diyerekten ki ben kahvaltıya çok önem veririm )neyse efenim burger king e vardık oturduk, karnımızı, doyurduk.
 
Ordan çıktık,D&R girdik kitaplaşma etkinliğine katılmıştım sevgili denizin yıldızı için hediyeler seçtim ve sevdama hediye olarak kitap aldım
 
Sevdamın hediyesi :)
 
İyi günlerde okusun :) Ardından gratis gittik ,çekilişim için ve kendim için birşeyler bakmak istiyordum.Sevda'mında yönlendirmeleri doğrultusnda küçük bir alışveriş yaptım .Yaptığım alışverişin beni en keyiflendiren bölümü ise the balm alışverişim oldu
 
ayhhh çok güzel,iyi günlerde kullanim inşallahhh
 
Bayılıyorum bu aydınlatıcıya(highlighter) seve seve kullanıyorum :)
 
allığımda hot mama ,ben en çok bunu beğeniyorum sevdam'da tenime çok yakıştırdı :)
 
Bu aynanın bu günle bir alakası yok aslında ama ben bakmaktan keyif alıyorum.Arkadaşım nilüfer'in hediyesi tatilden döndüğünde getirmişti.
 
Sizlerle paylaşmak istedim,parmak izimde çıkmış üzerine hayallah :) teşekkür ederim arkadaşım.BAYILA ,BAYILA kullanıyorum
 Arkadaşımla daha bir çok şey  alarak gratisten ayrıldık,birçok şey derken kendime cam bir törpü aldım ve şimdilik memnunum,çekiliş hediyeleri vs alışverişi tamamladık.caribou cafe geldik kurulduk :)
 
Enfes içeceklerimizi sohbet eşliğinde yudumladık
 
Gözlükler takıldı, pozlar verildi :)Güzel birgün yaşadık iki bloger,iyiki buluşmuşuz.
 
  •  
    

15 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan canım. Bir taşta iki kuş olmuş buluşmuş hediyelerini almış üstüne gezmiş ohh tekrarları nasip olur inşallah :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. İyi günler de kullan aldıklarını. Keyifli bir gün olmuş anlaşılan :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. İki blogger buluşup ne güzel vakit geçirmişsiniz kıskandım valla :)

    Ama siz bana aldırmayın tekrar tekrar buluşun emi :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayrama randevumuz var zaten sen istanbula gel seninlede cok guzel vakit geciririz suphesiz.:)

      Sil
  4. Bu arada benim kitabım da o zaman alınmış bak arada d bi yerden sohbetinize ortak olmuşum ben de sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sohbetimizde vardin,o gun cercevesi icinde elbette ama genelde varsin tanimis olmaktan son derece memnun oldugum bloger arkadasimsin blogunu izlemektende buyuk keyif aliyorum

      Sil
  5. Daha nice güzel günler yaşayın inşallah :) İkinizi de öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi tanimiyorum fakat yorumlarinizdan ve sevdamin anlatimlarimdan buyuk birsempati duyuyorum tsklrr iyi dilekleriniz icin bende opuyorum

      Sil
    2. ben de teşekkür ediyorum :) şimdilik çok tanımıyoruz birbirimizi bu doğru. sevdoşumun bu kadar sevdiği biri tanınmaya ve sevilmeye değer bence. bu yüzden biraz zaman harika sonuçlar doğuracaktır birbirimizi tanımamız için ;) sevgiler... :)

      Sil
  6. Çok güzel bir gündü, kendine aldıkların, benim kitabım, yediğimiz içtiğimiz gezdiğimiz... Herşey çok güzeldi... Tekrarları da olsun inşallah.

    Hot Mama'da fazlası ile gözüm var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzuuu :) demet benim the balm'dan en çok istediğim 2 şeyi almış. e artık kullanınca yorumlarını da isteriz di mi? ;)

      demetçim merakla bekliyorum yorumları :) güle güle kullan :)

      Sil
  7. Daha iyileri olsun insallah amin hot mama bakarsin bayramda indirimli olur bende pudra alirim

    YanıtlaSil
  8. yerim siziiii ikinizi de çok öpüyorum bebekler...

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...