12 Ekim 2012 Cuma

Güneş'e oturmaya gittim :)

 
Selamün hello balböcüleri
 
 
Evet;Güneşe oturmaya gittim hatta karşılıklı kahveler höpürdettik,sohbet edip mantı yedik.
 
Tuzla'ya geldiğimden itibaren tanıştığım ve yıllardır dost olduğum arkadaşımın evine gittim.Nilüfer ama ben ona güneş derim.Yüzü hep güler,sürekli olumludur,enerji saçar,sarışın ve beyaz tenli olduğu ve sürekli içimizi ısıttığı için ben ona güneşim derim.
 
 
 
Kahve köşemiz burası,kahveler yapılır,karşılıklı oturulur,sohbet sohbeti açar
 
 
Kahve dünyasından kahve çekirdekli drajeler,fıstıklı lokumlar oohhh köpüklü bir kahve sonrasındada elbette fal :)
 
Güneşin oğlu ege,demy'nin tutku'su daha güzel pozları vardı saolsun  bizim bilgisayar yüklemiyince bende hangisi olursa artık ekliyorum.Resim seçiyorda.
 
Tam pes edecektimki mantı tabağının resminide yükleyebildim o kadar uzun sürüyorki insanın tahamülü kalmıyor,bu mantı tabaklarınıda birer cola eşliğinde götürdük
Güzel bir gündü ve sizlerle paylaşmak istedim
 
 
 


9 yorum:

  1. kahve köşesine bayıldımmm harika bir dizayn vee afiyetler olsun efenim mantılarıda götürmüşsünüz :)

    YanıtlaSil
  2. Oh oh keyifler yerinde, hoş bir gün olmuş... Afiyetler olsun sizlere...

    Bu arada resimleri blog a yüklemek yerine internete yükleyip linklerini versen belki daha kolay olur... Belki bu yöntemi denemişsindir ama ben yine de paylaşayım dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemedim bilgilendirdiğin için tşkler

      Sil
  3. o kahve dunyası drajelerini gördükten sonra gözüm dödü ve devamını okuyamadım. Üzgünüm. Kendileri benim bebeklerim de. Her yediğimde kendimi tutamadıgımdan yasakladım. Ama çok özlüyoruz birbirmizi :(

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan bende yemdim o gün yenicek okadar çok şey vardıki resimliyemediğime bakmayın izmitten gelme saray helvası,pişmaniye onlara fırsat kalmadı anlayacağın :)

      Sil
  4. of of offfff mantı beni benden aldıııııı

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir günmüş, kahve köşenizi sevdim ben de :) Afiyetler olsun, nice keyifli buluşmalar olsun :)

    YanıtlaSil
  6. benımde canım mantıı cekdı sımdı olsada yiyiversek.. afıyetle yemıssınızdır ınŞ sız , tutkuda gözlük falan ne iş gelecegini goruyorum alısveriş canavarı olRsa şaşmam :D

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...