4 Ekim 2012 Perşembe

KİTAPLAŞMA ETKİNLİĞİN'DEN KİTAPLARIM GELDİ

Selamün hello balböcüleri
Geçtiğimiz ay ,fıstıklı tombinin düzenlemiş olduğu kitaplaşma etkinliğine katılmış ve denizin yıldızı ile eşleşmiştik fakat denizin yıldızı tatile gittiği için kargo göndermeyi ertelemeştik.Geçtiğimiz hafta perşembe günü her ikimizde tesadüfi kargoları yolladık ve cuma günü elimize ulaştı.fakat ben bilgisayarımın azizliğine uğrayan bir bloger olduğum için yeni yayınlıyabiliyorum denizin yıldızı'na çok üzgün olduğumu ısrarla belirtmek istiyorum :(
Yine yükleyemeyeceğim bir sorun var galiba diye düşünürken farklı bir resim deniyim dedim oldu şükürler olsun :) bu kitabı seçmiş benim için daha ilk sayfalardayım ama düşünülmüş olmak ve bu kitap bakmak bile keyif veriyor bana
 
Resim yüklemede bir sorun var ama ısrarla başındayım ve bu postu oluşturucam .Solmaz Kamuran benim tercih ettiğim bir isimdi denizin yıldızı'da  ÇANAKKALE RÜZGARI'nı seçmiş .Bloğumu incelereyek ve özenerek aldığı için özellikle teşekkür ediyorum.Solmaz kamuran kitabın ilk sayfasında .
Ailemin kayan yıldızı'na anneme... diye yazmış ve bu benim için çok anlamlı oldu
 
Kitabın sayfasının üzerine tutturulmuş bu notlar benim için keyifli bir süpriz oldu ve ben niye akıl edemedim diye üzüldüm:(
keyifle okuycam
Bu defeterimi okadar çok sevdimki anlatamam.İstanbul detayını seçmiş bende kendisine istanbul detaylı hediyeler göndermiştim benim adıma hoş bir süpriz oldu :) ikimizde yengeç burcuyuz
Dualarla yüklüyorum resimleri her nedense başka resimleri yüklüyor bunları yüklemiyor neyse efenim aslında ilk başta olması gereken fotoğraf.Kargo geldiğinde bir heyecanlandım görmeyin kızımda uyuyor,aldım büyük bir sevinçle paketimi açtım halıya yayıverdim ve resimlerini çektim.
Sanıyorum bir kalemlik fakat benim için çok amaçlı bir çanta :) ve ne olarak kullanıcam biliyormusunuz ? makyaj çantası olarak daima elimin altında olsun istiyorum okadar çok sevdimki anlatamam şuandada gözümün önünde masamda duruyor zaten çookk güzell çoooookkk.
Kitap ayracım ve kalemlerim denizin yıldızından, burçtaşımdan, gelince bir başka güzel görünüyorlar gözüme,okadar çok kalemim vardır,fosforluda çok kullanırım ama bunlar bir başka değerli beniim için.
Dünya şirinemde düşünülmüş ve bir boyama kitabı eklenmiş hediyelerimin arasına
 
Çok güzel gümüş rengi bir zarfın içinde,yine aynı renkte çok güzel anlamlı bir not
Denizin güzel yıldızına ne kadar tşk etsem az
Evet itiraf ediyorum,bu resmi ben çekmedim fakat çektiğimi yüklemem imkansızlaşınca bende bu yola baş vurdum çünkü eksik yayınlamak istemedim hediylerimi.Kızım için düşünülmüş,seçilmiş bu kalemler içinde çok ama çok tşk ediyorum henüz defterini ve kalemini eline vermedim dünya şirinemin kıymetlerini bileceği bir dönemde boyama kitabını ve kalemlerini verip bak bunları sana deniz ablan gönderdi diyeceğim şimdide anlattım ama tşk etmiş dahi olsa ben saklamayı tercih ettim
denizin yıldızı iyiki kitap hediye etkinliğine katılmışım,iyiki sizinle eşleşmişim çok teşekkür ediyoruz dünya şirinem ve ben size sevgilerimizle
.
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 


17 yorum:

  1. canım gulegule kullan cok guzeller:)
    bu arada mımledım senı:)
    bu aradada cekılısıne geleceğım ama sans benden yana olsun dıye ayın 8ını beklıyorum uğurlu gunumde gıreceğım tatlım kocaman optum sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim:) uğurlu gününde bekliyorum o zaman bol şanslar

      Sil
  2. Ne güzel şeyler göndermiş Denizin Yıldızı.. Kitap seçimleri de çok hoş olmuş :)
    Hepsini güle güle kullanın kızınla ve keyifle oku kitaplarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederim bende denizin yıldızı ile eşleşmiş olmaktan keyif duyuyorum :)

      Sil
  3. Çok ince düşünülmüş,zevkli hediyeler, keyifle oku,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EEe, nede olsa yengeç burcu ince düşünceli ve zevkli olması çok olağan tşk ediyorum

      Sil
  4. Rica ederim :) Bak ben senin de yengeç olduğunu bilmiyordum :) Benim yengeçlerle ilgili bir yazım var, en iyi burç olduğumuzu iddia ediyorum :) Ama bizim eşleşmelerimiz bile bir başka oluyor bence...
    Keyifle kullan hediyelerini canım :)

    Kitabı bitirdikten sonra yorumlarını bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yengeç olmanın bir ayrıcalık olduğunu idda edenlerdenim :)Eşleşmelerimizinde ayrı bir lezzete olduğuna katılıyorum :)çok teşekkür ediyorum. Bitirir bitirmez postumda paylaşıcam :)

      Sil
  5. Bazılarını yakinen gördüm sana geldiğimde. Kitapların da makyaj çantan da çok güzel. İkinizin de İstanbul temasını seçmeniz de güzel. Ahh biz yengeçler işte :) Keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
  6. kitaplaşma etkinliği candır ya ne kadar güzel hediyeler gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zamandır iyi bir okuycu değildim aslında ama sevdamın gazıyla ve bu etkinlik neticesinde tam gaz okumaya başladım :)

      Sil
  7. Çok güzel bir etkinlik olmuş ve harika hediyeler seçilmiş. İyi günlerde kullan ve keyifle oku.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  8. selam canım güzel yorumun için çok teşekkür ederimm
    sevgiler
    öperim

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel hediyelere sahip olmussunuz :)İyi günlerde kullanın.

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...