23 Ekim 2012 Salı

KimLeR gElMiŞ kİmLeR :)

Selamün hello balböcüleri

Geçtiğimiz ay çok sevdiğim arkadaşım sevdanın dünyası  ve  saygıdeğer annesi bana geldiler.Uzun süredir görüşemiyorduk.Malumunuz üzre kendisi marmaris sularında idi.Tatilini sonlandırıp nihayetinde sevgili İstanbulumuza dönünce randevulaştık ve bana kahvaltıyı diye sözleştik sabahtan gelsinlerki gün bize kalsın.kahvaltı ağır,ağır edilsin,kahveler höpürdetilsin ikindi çayı yapılsın vb 
Ben hazırım,soframız hazır, kızım dünden hazır, misafirler yok ortada, geldiklerinde saat 12:15 gösteriyordu.Ellerinde olmayan bir nedenle kahvaltı için oldukça geç bir saatte geldiler daha doğrusu kahvaltı için oldukça geç değil aslında günü yaşıyamamak adına geç :( Neyse kazasız belasız geldiler ya sorun yok nedenini bilmedikleri bir trafikle karşı ,karşıya kalmışlar  bu sebeple geç gelmişler ben asıl sevim annem için üzüldüm bana gelme pahasına trafikte kaldı kıyamam :)
Gelirken,fırınlarından sıcacık simit ekmeği ve daha önceki yediklerime benzemeyen haşhaşlı ekmek almışlar.Sevdam daha sana söleyemedim ama yediğim en güzel haşhaşlı ekmekti tekrardan tşkler :)
Konuklarım için hazırlamış olduğum kahvaltı soframız,bir gün sizde buyrun hep beraber kahvaltı yapalım:)
Arkadaşım bende kahveyle ilgili fotoğraflar yok nedendir bilemedim yada fotoğrafları karıştırdım onlara özel bir zaman ayırıp düzenlemem gerekir kahve sunumuyla ilgili fotoğrafları yayınlayamıyıcağımdan dolayı üzgünüm  :(

Kahvaltımızı geç yaptığımız için,hemen acıkamadık.  Elbette kahvaltı sonrası kahvelerimizi höpürdettik,fallarımıza baktık,ne kahvesiz nede falsız olmaz :)İkindi formatın 'dan çıktık,akşam üstü menüsü haline dönüşüverdik ayranımızıda sevdacığım kendi elleriyle yaptı ellerine sağlık .Tatlıyı masaya getirmeden acele edip çekmişiz fotoğrafları yoksa tatlımız' da vardı :)
Sevdam eli boş gelmeyi hiç sevmez,mutlaka gelirken hediye getirir bu magneti'de benim için marmaris'ten almış ilk gördüğüm andan itibaren çok sevdim.buzdolabımda yerini çoktan aldı her gördüğümde mutlu oluyorum.Canım arkadaşım benim :)

Rujumuda çok seviyorum :)

Açık pembe,dudağımda çok hoş duruyor,ben yakıştırdım Sevdamda beğendi tenime gittiğini söyledi güzel bir göz makyajıyla uyumu tartışılmaz şahsımca :)Getirdiğinden itibaren elimden düşmez oldu en favori rujum bu :)
Şuan pasaklı tanrıçayı okuyorum sevdam getirdi ve beni inanılmaz keyiflendirdi.Okuması rahat, akıcı ,eğlenceli yarısını çoktan geçtim .Sevdam hepsi için ayrı ayrı teşekkürler.
Benim kuzu,uykudan uyanmış,bonus bir vaziyette ,pijamalrıyla sevim anneannesinin yanına kuruluvermiş.Güzel bir gün ve akşam oldu kuzum ve benim için umarım aynı keyfi konuklarım ve sizlerde okurken almışsınızdır.
Sizi seviyorum:)Şimdilik hoşçakalın 

13 yorum:

  1. ah ahh bende bıgun yanınızda olucam kıskandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başımın üstünde yeriniz var bende arzu ediyorum biraraya gelmeyi hatta bayram ertesi uygun olursanız buluşalım

      Sil
  2. oh oh kıskandım ne güzel gün geçirmişsiniz öyle. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşkler kıskanma canım daha iyi günler geçirebilmek dileğiyle hepbirlikte

      Sil
  3. Keyifli bir gün olmuş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifli bir gün olmuş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  5. süpersiniz canlar :) kıskandım vallahi sizleri ve o sofrayı :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende ol birgün aramızda çok memnun olurum tanımasamda seviyorum seni

      Sil
  6. off off hersey harika görünüyor :))

    bu arada süper bir çekilişim var beklerim :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) yorumlara cevap yazıp çekilişine ışınlanıyorum az sonra ;)

      Sil
  7. Çok güzel bir gündü gerçektende canım, biz çok memnun kaldık annemle :)Herşey harika idi, bayramda bizde tekrarlayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmanıza sevindim :) en kısa zamanda sizdeyim bebek

      Sil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...