10 Ekim 2012 Çarşamba

Burberry ÇANTA 2012 Sonbahar,Kış koleksiyonu

 
Selamün hello Balböcüleri
 
BURBERRY
Sonbahar kış koleksiyonunu Paylaşmak istiyorum sizlerle
 
 
 
Benim renklerim ve tarzım olmamalarına karşın BURBERRY imzası karşısında duyarsız kalamıyorum.Bu modeller gerçekten sahip olmaya değer.
 
Kalite farkı
 
Çantada ve ayakkabıda kaliteyi çok severim
 
 
Her iki renk ve modeller MUHTEŞEM
 
Günlük rahatlık
 
GÜZELLER ÖYLE DEĞİLMİ ?
 
 
Aslında güzel bir cüzdanada ihtiyacım var
Sade,şık,kibar
LONDRA MAĞAZALARI
 
Defilelerinden bir fotoğraf sevdiğim bir kare
 
 
 


14 yorum:

  1. bayılıyorum bu markaya gerçekden hepsi birbirinden güzeller.paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parfümünüde çok severim beğendirdiğime sevindim :)

      Sil
  2. Gercekten hepsi harika. Hepsi benim olsa olmaz mı ? :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden olmasın hatta firma yetkilisi olsam bir tane hediye ederdim

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ;)
    İyi ki paylaşmışsın Canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beğendiklerimi arkadaşlarımla paylaşmayı çok seviyorum

      Sil
  4. Çantalar şahane gerisi bahane :)))

    Yelda Ergin Öztürk

    YanıtlaSil
  5. marka olsun diye takıntım yoktur ve hatta israf gelir bana özellikle çantaya verilen tonla para... ama tabi bu benim görüşüm :) zevkler ve renkler tartışılmaz neticede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görüşüne saygı duyuyorum benimde marka takıntım yoktur ama ayakkabı,çizme,çanta bunlarda kaliteli,sağlam yapımları tercih ediyorum geçen sene uygun fiyata ayakkabılar aldım bu sene giyemedim ilk deneyimim oldu bir tane alacağıma birkaç ayakkabım olsun istemiştim ama sonuç hüsran duruyor aykkabılar ama sağlıklı değiller ayağı rahasız ediyorlar vb durumlar

      Sil
  6. kış gelince siyahlara bürünüyorum, bu yıl renklenmenin zamanı sanırım artık , bu arada günlük rahatlık başlığı altındaki yeşilli sarılı çanta ve cüzdanlara bayıldım , paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Marka çanta için maalesef param yok, onlar benim bir maaşımdan fazla yahuuu :) o yüzden Burberry'nin sadece parfümlerini kullanabiliyorum ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benimde marka için param yok elbette fakat alamıycaz diye bloğumuzda yer vermeyelimmi,tanıtmayalımmı,ayrıca burberry marka olarak severim ama aklımın kaldığı bayıldığım parfümünün dışında bir ürünüde yok öyle ayrıca illa kaliteli çanta ayakkabı sevmek demek büyük isimler olmalı demek değil kanımca

      Sil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...