21 Ekim 2012 Pazar

BABAM VE BEN

Selamün hello balböcüleri

Aslında bir çok konudan ve şahıslardan dolayı tadım yok.Canım sıkkın fakat sizlerle paylaşabilmek adına bir post oluşturmak istedim ve konu olarak' ta dünden ,bugüne Babam ve ben .

Baba kız benim evimde dans ederken
Babam dans etmeyi,eğlenmeyi çok sever,keyif adamıdır.birde Türk sanat müziği dediniz mi allah bayılır.
Yine babam ve ben ve bir arkadaşımın kına gecesinde Eskihisar'da  VE elbette dans  ediyoruz
Hayret burda ayakta değiliz oturuyoruz dans yok şaşırdım :) Babamı çok seviyorum rabbim başımızdan eksik etmesin hayat doludur,daima pozitiftir,daha geçtiğimiz yıllara kadar emekli olmasına karşın çalışıyordu,çalışmadan duramaz,kendine sürekli iş çıkarır,her gün gazetsini mutlaka okur hatta gazetesini hatim eder,her akşam haberler izlenecek, futbol hangi takım, hangi lig,hangi ülke, olursa izlenecek sırf futbol'mu basketbol,voleybol hiç kaçırmaz spor hastası yıllardır ve tabi koyu bir FENERBAHÇE tarafarı Annem aramızdan ayrıldığından itibaren eski neşesi,eski hareketliliği kalmasada :(  bir çok genç insana taş çıkartır Allah nazarlardan korusun seni canım babam kendi semtlerinde Güneş amca diyorlar babama 
BABACIM SENİ ÇOK SEVİYORUM 




7 yorum:

  1. Maşallah :) Neşeniz daim olsun .. Muhabbetiniz bol olsun ..

    YanıtlaSil
  2. babana benden çoooook selam söle dişi kanarya hamidenin selamı var de :)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah babacığına canım, seni beni cebinden çıkarır hareketlilikte. Allah nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  4. Allah ayırmasın canım... yazını okuyunca babamla geçirdiğim özel günler aklıma geldi...

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...