13 Ekim 2012 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN

 
 
 
NİCE MUTLU YILLARA
 
 
 
 
gözlerimi açsamda
sen çıksan karşıma
gel beni azad et
kayboldum karanlıkta
ben bizi unutmam
gitmek yakışmaz bana
yolcuyuz hayatta
sen gel otur yanıma
 
 
SADECE BİR GÜN
 
Bir dargın bir barışık
İşte bizim hikayemiz
ne sen mutlusun ne de ben
bitmez bizim dertlerimiz
neden sensizim anlamak çok zor
neden kavuşmaz elimiz
seviyor , seviliyorum ama
kader mi tek engelimiz
bir ömür geçse
ayrı düşsek de
ne sen bende ne ben sende bitmeyeceğiz
of gurur incinse
sabır tükense
kim haklıydı kim yanıldı
bilmeyeceğiz
 
Ayrılmamışız gibi avuttum kendimi
Unutmuş saydım bütün derdimi
Aynaya baktığım o an geldi mi
Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
O kadar gün geçti
O kadar gece..
Ne söyledin kalbin beni sorunca
Her şarkıda senden bir şeyler bulunca
Gördüğüm sa
dece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret
Kendini haklı buluyor musun?
 
 

Son ne
fesim ol içime es
Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Eskaza sevmişsen kalbimi kavura kavura es
Deli rüzgârlarla yüreği bir arada
Tutamam yaşayamam
Son ne
fesim ol içime es
 
 
 
 
 
HUYSUZ
 
 
 
 
 
 
 
 
SENİ SEVİYORUM
 
 
HEY AŞK
 
 
 
 


4 yorum:

  1. Ayy teşekkür ederim bana özel post yapmışsın :P

    YanıtlaSil
  2. 14.yılınız mı yoksa? hey maşallah nice mutlu yıllarınız olsun inşallah

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...