16 Ekim 2012 Salı

demy'nin seçtikleri ;)

Selamün hello balböcüleri

Ayakkabıları çok seviyorum.Beğendiğim fotoğraflarıda bir klasör oluşturup koleksiyon yapıyor daha sonrada sizlerle paylaşıyorum :)bakalım bu son seçtiklerimi sizlerde beğenecekmisniz?

Bence şahane
Nasıl ama ?
Ben beğendim
Olmazsa olmazım
kesinlikle harika
Bunlar nasıl şeyler ya 

ŞIK
HOŞ
YEŞİL,YEŞİL :)
ZARİF PEMBİŞ :)
BENLİK DEĞİL
Giyeceğimi sanmıyorum 
Değişik
Söz sizde
Topuklar Boyanmış
Buda Elmalısından :)
AYYYYY
LEOPAR
Rengi,modeli,rahatlığı
iyi,iyi
Mavi, Mavi,Masmavi
Nasıl
Ehhh
Ojelerde; renk ,renk :)
topuksuz istiyorum bir tane ama bunu değil
Rahattır  kesin,mantar taban bayılırım
İsterim elbette
Bilemedimki
amanında amanın
Vaovssss
KuRu kAfA
Tercih edilebilirlerden sanırım :)
GÜZEL
BİLEMEDİMKİ
Bende ayakkabılar tükenmez en iyisi bu postluk burda bir son vereyim.Başka bir ayakkabı postunda tekrar buluşuruz.Bu kızda hiç normal ayakkabı sevmezmi diye düşünürseniz zevk işte ne yapalım :)

14 yorum:

  1. bir ayakkabı delisi olarak bayıldımmmm.Ama topuklu giymeyide bir türlü beceremiyorum :( böyleee bakıyorum sadece en fazla 1 saat giyerim sona iptalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topuklular vazgecilmezim.bayiliyorum platforma, yuksek topuklara

      Sil
  2. o zımbalı çivili kırmızı louboutin var ya bayıldım ona bayıldımm.. o kadar para vermeyi gözü kesse hiç terddüt bile etmem alırım..

    YanıtlaSil
  3. sarıya bayyyıllldımmmmm
    bir de o topukları olmayan modellerle nasıl yürünüyor merak ettim..
    ben kesin bikaç kez düşerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel secim topuksuzlardan denemedim hic ama yakin bir zamanda deniycem deneyimimden sozederim

      Sil
  4. UuuuuuuuuU isterdim bende giyinmek amma alışrıdık kendimizi babetlere sporlara :) Düğün dernek belkiim .. İyi iyi ve kesinlikle harika dediğin modellere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Hayatimda hic babet giymedim fatura odemeye markete bile topuklu giyerim en duze yakin kullandiklarim sabo tabanli tarzidir gerci eski hslim yok tutkuyu sallamaktan ayaklarimin eski dermani kalmadi :(

    YanıtlaSil
  6. Bir çoğu çok güzel. Ufak tefek beğenmedikleirm var ama :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. benimde öyle beğenmediklerim var aralaraında hatta hiç giyinmiyceklerim ama paylaştım işte

    YanıtlaSil
  8. zımbalı kırmızı louboutinlere bittim bir de kurukafalı olana asık oldum <3

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Ah o kirmizilara asigim

    YanıtlaSil
  10. Favorim kurukafalılar oldu, çok şirin buldum :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...