2 Eylül 2012 Pazar

Moda ve Trend Dünyası

Selamün hello balböcüleri

Uzun zamandır yoktum ama artık geldim burdayım ben bu işte ustayım diyerek usta olma yolunda ilerliyorum ;)
Bu postumda sizlere Modavetrend sitesinden bahsetmek istiyorum. 
Moda severlere sunmuş oldukları önerilerden pek bi keyif aldım.İçeriği bizlere sunulmuş bir nimet adeta,moda, güzellik, stil ve sokak trendlerini meraklılarıyla buluşturmayı amaçlayan yeni bir site.
Modavetrend sitesi satış amaçlı kurulmuş bir site değil ,satış gerçekleştirilmiyor.Alışverişten stil önerilerine kadar; moda ve güzellik ile ilgili herşeyi bu site bizlerle buluşturuyor.

Artık moda, herkesin kendini özgürce ifade ettiği bir hobi haline geldi. Önceleri sadece uzmanların yarattığı ve çok özel kişilerin takip ettiği moda, artık herkesin kolayca ulaştığı, takip ettiği hatta yön verdiği bir kavram haline gelmiş gibi görünüyor! 




Moda.Modanın bu kadar esneklik kazanması, online
alışverişini de etkilemiş durumda. İnternetin de çok hızlı gelişmesi ile moda alışverişi gündelik yaşamımızın bir parçası haline geldi. Markafoni, Trendyol ve daha bir çok  alışveriş kulübü sayesinde modayı çok yakından takip edip alışveriş yapmamız mümkün. Ama sadece bunlar gibi online alışveriş siteleri revaçta değil, moda konusunda! Moda takibinde ikinci sırayı Modavetrend gibi siteler alıyor! Her gün bir yenisi eklenen moda siteleri içerisinde ise güzel ve faydalı olanları bulmak hayli zor. Bu konuda modavetrend.com, moda ve trendler için verilebilecek çok iyi örneklerden birisi. Adeta bir moda haberi kanalı. :)

Kendi seçtiğim ,beğendiğim Fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim

Modavetrende ışınlanın artık daha fazla geç kalmamalısınız ;)


 

3 yorum:

  1. İlk defa duydum, inceliyorum hemen

    YanıtlaSil
  2. Bence geç bile kalmışsın tatlım umarım beğenmişsindir

    YanıtlaSil
  3. şuu usddekı ıkı kızın kombınlerı gayet hoşş en sondakı tırnak ılgınÇ baya kadın fılemı gecırmıs nabmıs ole tırnagına degüşük :DD
    ayakkabıda kendınce cokk ıdaaLI yalnız boyu kısa olupTa kot altına topuklu ayakkabı gıyen yaşıtlarıma hıc yakıstıramıyorum çok basıt duruyor kıloya boya renge çok dıkkad etmelıler ona goRe gıyınmelıler bence kotu bır goruntu dısardan nasıl gorunduklerını bılmıyorlar uzuluyorum:/

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...