21 Eylül 2012 Cuma

Dünya Şirineme LC Waikiki alışverişim

Selamün hello balböcüleri
Mevsim ,sonbaharı gösterirken bende dünya şirinem için küçük bir alışveriş yapim dedim.Uzun zamandır istediğim bir alışverişti ve beni inanılmaz keyiflendirdi.Kızıma yeni birşeyler almak ve üzerinde görmek beni çok mutlu ediyor.Rabbim daima bol bol alışverişler yeni yeni hediyeler alabilmemi nasip etsin inşallahh....
Bu gri,üzeri payetlerle işli, lcw sweatshirt'ü Ümraniye şubesinde görüp çok beğenmiş fakat bedeni olmadığı için alamamıştım,neyseki tuzlada bulup aldım,yakından çok daha güzel.
Bu; lcw sweatshirt bayıldım üzerindeki resim renkler,tutkuda bayıldı,denerkende hep bugün ne giysem şarkısını mırıldandı durdu :)
Aldıklarımın içinde ilk olarak bu iyi durdu.Çünkü; 6ve 7 yaş  diğerlerini 5 ve 6 yaş almıştım tüm bedenini sardı :) kendiside bu arada 3 yaşında biliyorsunuz durum böyle olunca değiştirip bir büyüklerini aldım.
Bu şapşal bakışlı kızıda pek bir sevdim,ilk olarak almamıştım aklım kalmıştı ikinci kez gittiğimde dayanamadım aldım.Dünya şirinemde diyorki anne üzgün bakıyor öyle değilmi?
Renk olsun diye aldım işin açıkcası,eşofman altına uysun, aman aman beğenmedim ama güzel yinede.
Ayhh,bunu bayıla ,bayıla aldım, çok beğendim, kızımada çok yakıştı ,iyi günlerde giysin inşallahh.

Eşofman altları,rahat rahat giysin dolaşsın yavrum.
Yağmurluğu,şuanda, şakır ,şakır yağmur yağıyor dışarda.
Ve... lcw sweatshirt'le bir poz
Çirkin bu kız valla
Siz bakalım ,yeni cicilerinden, en çok hangisini seveceksiniz ,fikirleriniz ,görüşleriniz bizi için değerlidir:)

6 yorum:

  1. ben hepsini çok beğendim maşallah senin böcüğüne

    YanıtlaSil
  2. 1. sıradakini beendim..
    Genel olarak güzel bi alışveriş olmuş güle güle kullansın eskitsin kızın inş..

    bişi dikkatimi çekti bişi sölemek isterim nacizane..!

    Demişsinya
    "Rabbim daima bol bol alışverişler yeni yeni hediyeler alabilmemi nasip etsin inşallahh"
    Rabbim eşine bol'helalinden kazançlar nasip etsin demek istedim içimden :)
    zira biz çok sıkıntı çektik özellikle eşler bu konuda çok daha sıkıntıdalar..
    Rabbim cümlemize helal bol kazançlar versin..
    İyi hafta sonları diliyorum..
    o şirin kızıda kocaman öppptüüümm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin diyorum .İyi dileklerin için çok tşk ediyorum.

      Sil
  3. Ayyy hepsi birbirinden güzel , güle güle sağlıkla giysin Tutku'cuk. 2-3-4 favorim oldu. 3 ve 4 teki şapşi kızı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. toktoktok tadlıı hepiŞiidee güle güLLe eskİtsiin tutKu beybiii yirim Onu,waKıkı eskıı bır markadr benıde annecgım heb oradan gıydırirmıs mınıcıkken ve gıydırırdı en guzel yerleden alırmıŞ çok Güzel şeYler ayakkabılAr falan var ya pullu pullu şimdi mnıklerin ugg ları bıle var hepSi çok şiRiinlerr :))

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...