20 Eylül 2012 Perşembe

Demy'nin gönderdikleri

Selamün hello balböcüleri
Süslü ve pembe dünyamın hediyeleşme etkinliğinde eşleştiğim.Gizem'le her telden adlı bloger arkadaşıma göndermiş olduğum nacizane hediyelerim
İşte kutumuz
Ve içindekiler
Severek aldığım bir banyo keyfi,mumuda var içinde ve mis gibi kokuyor.
Deodorant,rol on,makyaj çantası,ışıltısına ( kızına)toka çantası,el kremi ve törpüsü birarada, genel olarak  hediyelerim,gratis'ten
Küçük kızına,küçük bir hediye
kolyelerini asabilmesi için,rahatlıkla elinin altında kullanabilesi için bu şık tuvaletli manken :)
Aceleye geldi yazısı ama kızının ismini yazmak istedim bizden bir anı olsun diye,hoşlarına gidebilir diye düşündüm.Benan Işıl
Sevgili gizem'küçük bir not kızım ve benden
İyi günlerde kullansınlar,ağızlarının tadıyla ,umarım gerçektende sevmiş ve beğenmişlerdir .

11 yorum:

  1. cok guzel hedıyelermıs gule gule kullansınlar:)

    YanıtlaSil
  2. ayyy ben de istiyoruuuum çok güzel bunların hepsiii :p

    YanıtlaSil
  3. Bu ne kadar güzel bir paket olmuş :) İnce ince düşünülerek hazırlanmış gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim sevgili deniz yıldızı hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel hediyelermiş, ben de isterim :(
    Gizem güle güle mutlulukla kullansın, senin de kesene bereket olsun ki bana da al :) hihih
    Kendimi düşünmesem olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana herşeyin en güzeli ruhum benim sen iste

      Sil
  5. canım yaa, gerçekten çok incesin, tekrar çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. NE demek gizemcim az bile geldi gözüme inan hediye yollamaya bayılıyorum memnun olduysan ne mutlu bana güle güle kullan evladınla

    YanıtlaSil
  7. çok güzel hediyeler :)
    ben de blogda bir hediyeleşme etkinliği düzenliyorum katılmak istersen;
    http://luzumsuzisler-uzmani.blogspot.com/2012/10/bloggerbox-etkinligi.html

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...