10 Eylül 2012 Pazartesi

Hediyeleşme etkinliğinden gelen hediyelErim

Selamün hello balböcüleri
Ramazan ayında ,süslü ve pembe dünyamın hediyeleşme etkinliğine katılmıştım.Eşleşme sonucunda Gizemle her telden bloğunla eşleşmiştim yani sevgili gizemle,hediye kutum geçtiğimiz günlerde elime ulaştı ve beni inanılmaz keyiflendirdi .
Gizemle ilk etapta maille irtibat kurduğumuzdada yazdığı cümlelerden n ekadar kibar,ne kadar zarif biri olduğunu anlamıştım,bunu bana bir kez daha ıspatlamış oldu özenle seçmiş olduğu hediyelerden,seçimlerinden, tekrar tekrar tşk ediyorum çok nazik ve düşüncelisiniz herbirini ayrı ayrı seviyorum baktıkça keyif alıyorum laf aramızda kullanmaya kıyamadılarım var.
İlk kutuyu elime aldığım andan itibaren özenilmiş olduğunu anladım.
Özellikle bu hediyeye bayıldım tek kelimeyle,ambaljı,melek resimlerinin oluşu,payetli bir makyaj çantası.Vücut losyonu ve jeli lifide var içersinde uzun süre bozmadan tuvalet masamda durdu gelene gidene gösterdim .
Boynerden mumluklarıma bakın,renkler özellikle seçilmiş benim daha önceki postlarım değerlendirilerek balkonda kullandığım tonlar üzerinden yola çıkılmış,hasır giydirmeli camdan mumluklar biri kırılmış turuncu olanın içi :( canı saolsun içine başka bir cam bardak koydum ve keyfini çok yaşadım geçtiğimiz gecelerde
çoooook güzeller öyle değilmi ?
Sevgili gizem, dünya şirinemide unutmamış ve onada bu sevimli bibloyu göndermiş.Odasında güzel bir köşede yerini aldı.
bu üç güzel rengi benim için seçmiş,ilk kez yeşil oje sürdüm ve tırnaklarımda görmekten mutlu oldum
el kremim
kremde bir kesenin içindeydi
bence inanılmaz zarif yazdığı notu bile küçük keseye koymuşş
yazdıklarıda beni çok mutlu etti keyiflendirdi diyorumki iyiki bu etkinliğe katılmışım ve iyiki sevgili gizemi tanımışım çok tşk ediyorum gizem çok zarifsin herbirini zevkle ,keyifle kullanırken seni anıcam

6 yorum:

  1. demetcım gızem ne harıka hedıyeler gondermıs sende oyleısn cunku..hepsını huzurla kullan mum ısıgında askınız bıtmesın..sevgıler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler tatlım,amin. Mum ışığı ve aşk hiç bitmesin hepimiz için .

      Sil
  2. canım benim... iyi günlerde kullan, beğendiğine inanılmaz mutlu oldum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel şeyler gelmiş, bayıldım canım. Keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler bende çok seviyorum hediyelerimi ve keyifle kullanıyorum

      Sil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...