13 Eylül 2012 Perşembe

EĞlEnCeLi sOrUlAr DoLu bİR MiM

Selamün hello balböcüleri :)
Blog dünyasınla ,tanıştığım andan itibaren anladımki ;Blog işi gerçektende zaman ve emek gerektiren size dünyanın kapılarını açan ,yeni fırsatlar sunan,güzel arkadaşlıklar,yepyeni bilgiler , inanılmaz keyifli bir ortam.Sevgili biricit beni mimlemiş,fırsat bu fırsat mimi cevapsız bırakmayalım .
GÜNÜN NASIL GEÇTİ?
Kızımla birlikte güzel bir kahvaltı yaptık.
Kahvaltımızdan sonra,mutfakta işlerimi bitirip güzel bir kahve yaptım kendime.
kahve keyfinin ardından,dünya şirinemle hazırlanıp,market alışverişimizi yaptık
Benim için,keyifli ve güzel birgündü.
İSİM VERMEDEN BAHSET
Çok yoruyor beni çok,hem yanımda,yakınımda olsun istiyorum bir çok şeyi birlikte yapalım,hem biran evvel gitsin diye gözünün içine bakıyorum.Olmuyor, olamıyor tahamülsüzleştiriyor beni,azıcık anlasa,azıcık destek olsa,hep olgun,hep anlayışlı olmaktan yoruldum artık.
NEDEN HEP CAM KENARI?
Yola bakarak müzik dinlemeyi seviyorum
BU GÜN KENDİN İÇİN NE YAPTIN?
:)) Kahve
Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan; 
zafer ATEŞÇİ@zaferatesci
Hiçbir medya organında haberin yer almaması şimdiden unutturulmaya çalışıldığının yegane göstergesidir
ilk gözüme çarpan bu oldu .
DÜŞÜN Kİ O BUNU OKUYCAK
Bu kadar açık olmama rağmen beni anlıyamadıysa burdan okuduğunda ne değişecekki
KLAVYEYE BAKMADAN BİŞEYLER  YAZ
Deniyorum şimdi; xlçxcmşzick sonuç buu....
BİR CÜMLE DÜŞÜN SONRA KELİMELERİN YERLERİNİ DEĞİŞTİRERK YAZ
Sözcükler var,sesinde,söylenmemiş,ne var,biliyormusun
CTRL+V yap
 Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan; Bu yazı çıkıyor

tşkler biricit



7 yorum:

  1. ay ne garip bir mim'miş başım döndü valla :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş... hem sorular hem cevaplar gülümsetti diyebilirim... :))

    YanıtlaSil
  3. canım gecte olsa gelebıldım ben tesekkur ederım cevapladığın ıcın:)
    ısım vermeden bahsettığın kım kaynanan mı o :)) saka yaptım tabııkı ama bı ınsanı sevıosan bence ondan vazgecmemelısın eğer vazgecıorsanda cok buyuk bısey yapmıs olmalıkı yanı kendı vazgectığım ınsanları dusunuyorum gercektende hayatıma buyuk zararları olmustu.bunun dısında zararı olmayan ınsanları yada bana yardımı dokunan ıyılığımı ısteyen ınsanları asla yuzustude bırakmamısımdır.ama hayat bu bazen kımsenın kımseye tahammulu olmuyor yasadığımız stresten kaynaklı sanırım.

    YanıtlaSil
  4. keşke kayınvalidem olsa dahada yakınım ahhh

    YanıtlaSil
  5. Ay ben anladım isim vermeden kimden bahsettiğini ''Ben''im dermişim hihihi :) Takılma, değiştiremeyeceğin şeyler için dövünmek faydasız biliyorsun.

    YanıtlaSil
  6. haklısın arkadaşımda çok zorlanıyor insan :(

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...