11 Eylül 2012 Salı

Sıradan bir günüm

Selamün hello balböcüleri
Keyif yapmayı çok seviyorum kısacası keyif insanıyım.Keyifsiz günüm geçsin istemiyorum.Özellikle öğünlerin içinde benim için en önemli olan ve asla geçiştirerek yapmadığım kahvaltıdır.Kahvaltı mümkünse bir seramoni gibi geçsin masam düzenli,uyumlu ve şık olsun kahvaltıklarım mümkünse bol olsun,domatesim ,salatalığım eksik olmasın üzerine inceden zeytinyağı,kekik ve kırmızı pul biberim olsun.Keyif denince güne ilk başladığım saatler ve kahvaltı geldi yoksa konu seyrini değişirmedi.Sabahlardan bir sabah ablam kahvaltımızı hazırlıyor,baktımki beni okadarda iyi tanıması gerektiği halde takım olmayan birbirine zıt fincanlar,tabaklar koymuş masaya abla bu ne dedim,kimse yokki bizbizeyiz ne olucakki dedi varsın kimse olmasın bu bir zevk tamam misafir elbette çok önemli ama ben kendime özenmeyi çok severim,güzel masalar kurucazki yemeğimizi,kahvaltımızı zevkle yiyelim. 
   Fotoğrafta gördünüz benim günlük kahvaltı hazırlama tarzımdır,gerçi ordaki yeşil bıçak nerden geldi bilmiyorum ama kesinlikle ablam koymuştur.Bu olması gereken diye düşünüyorum yazın balkona ,kışında mutfağa :)
Ardındanda en sevdiğim şey güzel bol köpüklü bir türk kahvesi höpürdetmektir.
Karşında sevdiğin bir insan olucak,muhabeti,sözü ,sohbeti güzel, seni sıkmıycak,ohhhhh kahve kokusu ortamı saracak,yanında çikolata mis valla :)
Ne olduysa, bu sene oldu bana ,önceleri kahveyi pek sevmez, işin içinde fal varsa burnumu kıvıra kıvıra içerdim, şimdiyse fal yok ama zevk için, keyif için, tad için ,içiyorum yalnızda olsam yapıyorum .

Bu kahve keyfide farklı bir günden,Sevdalı birgünden bana misafir geldiğinde keyifli anlara imza attığımız birgünden anı:)
Ahyyyy.....Ruhuma hitap eden insanlar olsa çevremde keyfim tavan yapar,hem keyiflenir,hem keyiflendiririm.Gülmeyi,eğlenmeyi,güzel ortamlar hazırlamayı,harika sofralar kurmayı,ne kadar mum varsa yakmayı çok seviyorum:) Evimde yalnızken bile giyinmeyi,süslenmeyi,makyaj yapmayı çok seviyorum her aynaya baktığımda kendimle barışık olmayı tüm böcülere hayatlarını hep keyif içinde ,mutlulukla yaşayabilmelerini diliyorum :) 

4 yorum:

  1. ayyyy bu üşengeç beden nasıl özendi sana anlatamaaam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bir tarafımda üşengeçtir amma keyif dersen herzaman varım,uğradığın için tşkler

      Sil
  2. Uff ben de bu ara çok üşengeçim ama kendimi iyi hissettiğim zamanlarda ben de herşeyi keyfim ve gözz zevkim için yapıyorum :) Ve ben kahvesiz asla diyenlerdenim, biliyorsun. Hatta kahve+çikolatasız asla :) Hele de misafirlerim, arkadaşlarım, dostlarım gelsin güzel güzel masalar kurayım, bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. biliyorum bebeğim senin misafirseverliğini,misafirperverliğini ellerine yüreğine sağlık dostum benim

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...