19 Eylül 2012 Çarşamba

Favoriler Mimi :)

Selamün hello balböcüleri :)
Koskoca yazı bitirdik,üstünede eylülü yarıladık.Hepimiz için güzel bir sonbahar ve kış diliyorum.Yasemin kokulu hayat beni mimlemiş, hemde iki dene mim , kendisine çok çok teşekkür ediyorum.
Favori rengin?

Favori hayvan?
Favori sayı?
Bu rakkamı seviyorum herhangi bir uğurunlada karşılaşmadım ama o benim :)
Favori içecek? 
coca cola
Son günlerde yine sardım
coca cola'sız yapamıyorum,her yemeğin yanına,her keyfe katıyorum,ne kadar zararlıda olsa,selülit yaparda olsa seviyorum I love Coca Cola :)
Facebook mu Twitter mı?
Önceleri karşıydım bide,ay herkez orda benim ne işim var diye şimdiyse uğramadan duramıyorum ;)
Tutkunuz?
Evet en büyük Tutkum ( TUTKUM)
Hediye almak mı, vermek mi?
Her ikisinede bayılırım seçim yapmak yok.Hediyeler vermeye,özel alışverişler yapıp ,hediye kutusu seçip ayyyy vb vb sevdiğim insanlara yada herhangi birine ana tema hediye vermek olsunda hediyeleşelimde yeter.Tabi bana verilmeside ayrı bir mutluluk

Favori gün? 

Çocukluğumdan bu güne cumartesi bir başka güzeldir benim için heleki doğum günüm cumartesine denk gelirse deymeyin keyfime :)
Favori çiçek? 


Papatya,çok seviyorum,içim açılıyor beyaz ve sarı çiçekleri çok seviyorum
Ve ilk mime burda bir son veriyorum ...


6 yorum:

  1. senin cevaplarını da çok beğendiiimm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka kimin cevaplarını beğendin bakim hı :P

      Sil
  2. demyy bende onceden ne tıbıtırı derdım suan ayrı kalınca merak edıyorum :))) elleırne saglık ben mım yapamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canın saolsun ,sen şık şık giyin güzel güzel postlar yap yeter kokoşcumm :)

      Sil
  3. Cola deme bana, hayatımdan çıkarmaya çalışıyorum :( Dışarıda içiyorum ama artık eve almıyorum.

    YanıtlaSil
  4. seviyorum colayı zararlı olduğunu bilmesem dahada çok içerim keşke bende hayatımdan çıkartabilsem gerçi 2002 yılından 2004 yılına kadar mecburi çıkartmıştım :(

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...