2 Eylül 2012 Pazar

Bir doğum günüde böyle geçti

Selamün hello balböcüleri
Ağustos ayının 26. da pazar akşamı Dünya şirinemin yeni yaşını büyük bir coşkuyla kutladık.

Konuklarımızı altıbuçuk diye davet ettik çünkü ancak o saatlerde sevgili güneş zorbela balkonumuzu bahçemizi terk ediyor eğer terki endam etmezse malumunuz ağustos güneşi bir hayli etkili

konukların yavaş yavaş geldiği ve dünya şirinemin arkadaşlarıyla palyaço eşliğindeki oyunları


                                                                                                                                   
Palyaço ağbisiyle



Dünya şirinemi yemeye çalıştıkları an

Masa fotoğrafları içime sinmedi arzu ettiğim gibi alakadar olamadım ama işte menü bu,tabaklar ,peçeteler,bardaklar yerleştirilmeden konseptimiz prenseslerdi masa örtümüzde prenses

tabaklarımız  :)

palyaço yüzlerini boyarken

DÜNYA ŞİRİNEM ALLAH SENİ NAZARLARDAN SAKLASIN

HAZIRLILARA DEVAM KOŞUŞTURMA FASLI HİÇ BİTMEDİ ÖZELLİKLE KONUKLAR ÇOCUKLAR OLUNCA

RABBİM GÜZEL ÖMÜRLER SAĞLIKI ,MUTLU,HUZURLU BİR YAŞAM NASİP ETSİN HERŞEYİM BENİM SENİ ÇOK SEVİYORUM KUZUM


O SURATINI YERİMMM MAŞALLAHH SANA TÜ TÜ TÜ :))

GÜNEŞİMİN OĞLU EGEMLE


ŞİRİNE YA BU KIZZ

SENEYE GÜZEL BİR BİSİKLET ALICAZ İNŞALLAH BU SENE BUNLA İDARE ETTİİ

KILIÇLAR ÇEKİLDİ

PASTAMIZ İÇİME SİNDİ TAM İSTEDİĞİM BU DEĞİLDİ AMA LEZZETİ,KOKUSU ŞAHANEYDİ

KESİLDİĞİ ANDA ÇİLEK KOKUSU YAYILDI,İLK KEZ MEYVELİ BİR PASTA YAPTIRDIM ÇOCUKLAR İÇİN



VE PİNYATALI ANLAR

ÇOCUKLAR SIRAYA GİREREK ELLERİNDEKİ SOPAYLA PİNATAYI PATLATIP İÇİNDEKİ ŞÖLENE KAVUŞACAKLARI ANI BEKLİYORLARDI

HA GAYRET

VE BEKLENEN AN ŞEKELER ÇİKOLATLAR,OYUNCAKLAR ,SAKIZLAR

MUM ÜFLERKEN

ÇUVAL YARIŞI


KAZANABİLMEK MÜCADELESİ İÇERSİNDE

VE MUTLU SON :)

GECENİN SONLARI PALYAÇO AĞBİLERİNİ GÖNDERMEDEN ÖNCEKİ POZLARI

BİR DOĞUM GÜNÜDE BÖYLE GEÇTİ DAHA FAZLA ZAMAN GEÇMEDEN FOTOĞRAFLARI SZİLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM AMA DAHA SONRASINDA AYRINTILI POSTLARLA KARŞINIZA OLACAĞIM BENİ BEKLEYİN ANACIMM:)

11 yorum:

  1. ayyy maşallah senin tonton kızınaaaa ne kadar tatlıymıııışşş allah onu nazarlardan saklasın uzuuun ve sağlıklı ömür versin inşallah

    YanıtlaSil
  2. Demetcim cok guzel bir dogum gumu olmus. aktiviteler super hele ki palyaco. nice guzel yaslari olsun. opuyorum cimcimeyi.

    YanıtlaSil
  3. Kuzunun doğum günü kutlu olsun Demmet'cim. Ne kadar mutlu olmuş belli. Ne güzel hazırlanmışsın, herşey harika gözüküyor. Pastaya ve masaya bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen eksiktin ama :( keşke bizimle olabilseydin.Beğenmiş olmana sevindim.

      Sil
  4. cok tatli masallah :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar sevimli kızınız ^^ Umarım bu yılı çook güzel, çook mutlu geçer :)

    YanıtlaSil
  6. hersey harıka masallah nasıl guzell kızın allah nazarlardan saklasın nıce yasları olsun bırde astayı ben mı yaptın dedın:)) bayıldım vayy dedımmmm super

    YanıtlaSil
  7. tşkler iyi dileklerin için yok cnm nerde bende o pastayı yapacak kabiliyet hele bir kursuna gidelimde seninkinede yaparım pasta benimkinede inşallahhh.

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...