26 Ağustos 2012 Pazar

dEmY'nİn SeÇtİkLErİnE GöZ aTMaYa Ne deRSiNiz ;))

Selamün hello balböcüleri
Seçtiğim bazı fatoğrafları sizlerle paylaşmak istiyorum....
ahanda aynı ben :p
dErİ ElBiSeLeRi oLdUm OlAsI SeVeRiM
Ben sevdim ya siz ;)
Şık bir fırça seti ama kullanışlımı,sağlıklımı o önemli
tRaNsPaRaNı sEvİyOrUmM
MoDElİnİdE rEnKlErİnİdE MaNkEnİnİdE SeVdİm iŞin AçIkCaSı

NaSıL PaBuC BuNlaR yAvHh
BeĞeNiYoruM BeN Bu HaTuNu yAhU KeNdİmİ BUlUyOrUM
ŞIK
GUCCİ,CİCİ
Neonlusundan hoş giyerim valla ben bunları ayıla bayıla
Rengi,duruşu,fiyonk'lu oluşuyla sevdim

Esmer olmak bir ayrıcalıktır
Bide buyrun burdan giyelim
GeCe gÖz MaKyAjI yOğUn AmA EtKiYicİ
EhHh seçtiklerim bu postta bu kadar sizleri seviyorum görüşmek üzre anacığım bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...