6 Nisan 2012 Cuma

demet'in beğendiklerinde şimdide sıra =)

selamün hello cümleten
Artık güneş o gülen yüzünü bizlere gösterdi,herbirimizin keyiflenmesine,enerji depolamasına yeni planlar,yeni yeni alışverişler yapmasına ve boğazını tutamayanlara artık hafif giysilere başlanacağı,için kendilerine dur demeleri gerektiğini,güneş bu gün iyiden iyiye belli etti sanırım.
Son üçgündür, gerçektende enerji dolu keyifli günler geçiriyorum ,yaz çocuğu oluşumdanmıdır bu keyfim tam olarak isimlendiremesemde güneş,beni farklı kılıyor ,güneşi görünce içim bi başka coşuyor.
Birde etrafımdaki kişiler bu güzel güneşin enerjiisnden faydalansada benim yakamı bırakıp her gün o dolan enerjimi düşüşe geçirmeseler.Evet arkadaşlarımı,yakınlarımı, elbette çok seviyorum ,onlara tavsiyelerde bulunmayı,yardımcı olmayı,fikirler vermeyi,yüzlerini birazda olsa güldürebilmeyi ama nasıl oluyorda tüm olumsuzluklar benim yakınlarıma çarpıyorlar ve onların enkazını toplamak bana kalıyor bir türlü anlayamıyorum enerji ver ver ver bi yere kadar biyerden sonra bakıyorsunuz ki konuş,konuş,konuş sonuçta yok ardından tüm enerjiniz yitmiş,gitmiş eşinize ve çocuğunuza sabrınız da enerjinizde azalmış oluyor .
Nerden bu konuya geldim birden anlıyamadım ama sanırım blog arkadaşlarımla paylaşmak istedim bunu,yazın yaklaşıyor olması,balkonumdan,bahçemden tekrardan faydalanıyor olmam ve yakın bir tarihte havuzumuzun açılacak olma düşüncesi ,yaz akşamları keyfi, mumlar,fonda güzel bir müzik
daha ne olsun ...Beni bunlar mutlu kılmaya yeter
Aslında beğendiğim bir kaç resmi sizlerle paylaşmak adına başladım yazmaya konu buralara geldi umarım çok güzel ,bol alışverişli,arzu ettiğimiz gibi bir yaz bizleri bekliyordur
Vazgeçemiyorum leopara olan aşkımdan ne yapim  güzelliğine bakın ama ya lütfenn
Bunlarıda görünce çok sevdim,rengini,modelini,şıklığını beğendiğim için sizlerle paylaşmak istedim

İlla leopar olsun bi yerlerinde, beğendiğim modellerin, ama çok güzel öyle değilmi? aaa bloger arkadaşlarım =)
Güzel ama güzel dimi itiraf edin haydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...