19 Haziran 2012 Salı

Bİr sEvDa MaSaLı

Selamün hello balböcüleri
Tarihte yanılmıyorsam,iki haziran cuma akşamı arkadaşım sevdayla iş çıkışı buluştuk.Beni almaya geldi,daha önceden planlamış ,randevulaşmıştık.Herzamanki güzelliği,şıklığı ve zerafetiyle arabasında bekliyordu ,arabanın kapısnın açılmasıyla birlikte parfümünün yaratmış olduğu ambiansla buluştum birlikte evine gittik,hemen ellerini yıkayıp,üzerini değiştirip,başladı karides güveç yapımına.
İlk başlarda bana salatayı yaptıracağını söylesede hiç birşeye elimi dahi sürdürmedi.Pratik bir ev hanımı edasıyla ,hoşsohbetiyle mutfaklarında keyifle yemek yapma şölenini yaşadık ,biryandan sohbet ediyor, biryandan karides güveç ,yapımını anlatıyor, biryandanda hazırlıyordu.muhabbetimiz eşliğinde geçen bu süre zarfında ,salatamızı yapıp,soframızı kurup,fotoğraf makinalarını elimize almıştık bile
tatatatatammm ; işte arkadaşım, iş başında ,karides güveçlerimizi fırından çıkartırken  tepe home eldivenleriyle görüntülendi
masalarda kurarmış,pozlarda verirmiş,okadar yorgunmuş ama herşeyleri kendi elleriyle hazırlamış ellerine sağlık sevdanın dünyası iyiki varsın
işte karides güveçte
ve masamız herşeyi kendi elleriyle yaptı,masayıda kurdu yalnız sizlerlede paylaşmadan duramayacağım ben ısrarla sevda gel salondaki masaya kuralım dediğim halde bak hem resimlerde daha estetik çıkar diye ikaz ettiğim halde büyük bir inatçılıkla mutfağa hazırladı ne diyim salonda yiyemediğimiz içimde ukte kaldı :(
İÇKİLERİMİZ
MALUMUNUZ ÜZRE BEN

Yılların vermiş olduğu dostluk i,ki kanka ,tılsımlarını tokuştururken,vardırya bir söz ; gönül ne kahve ister,ne kahvehane,gönül muhabbet ister kahve bahane o misal işte ha ;salon olmuş yemek yenilen masa ha mutfak ;önemli olan bir arada aldığımız o tad o muhabbet o sohbet o keyif .
Masada üç kişiydik ,resmimizi çeken sevdanın kızkardeşi semrada bizimleydi çok güzel bir yemeğin ardından arkadaşım kendi kurduğu sofrayı yine kendi kaldırdı bir anda mutfak ve masa pürüpak oluverdi.Tılsım şaraplarımız bitmiş ve lezzeti damağımızı ve damarımızı henüz terketmemiştiki ,pragtan gelen bir çek içkisiyle tanıştırdı arkadaşım beni ,becherovka amanın ne içkiymiş küçücük bir likör kadehi ile tüm geceyi tamamlıyabiliyorsunuz bir yudumu ,bin yuduma bedel ,tarçınlı,hoş kokulu ve yürek yakan bir içki  gecenin sonuna kadar ancak bir kadehi bitirebilidm

Bunlarda olmazsa olmazlarımız ,yüzümde şuanda bile bir tebessüm oluştu ,çok seviyorum neyapim hatta az önce yine atıştırdım biricitin postunu okurken canım çekti,gecenin sonunu tatlı tatlı bitirelim dedik ve çikolatalarımzı yedik bu kaşık çikolatalarda gözüm kalmıştı bana bittiğini söyleyip sonrada süpriz yaptı ikram ederek canım arkadaşım.
hayda geceyle ne alakası var demeyin,bütün gece masamda bunlarda duruyordu arkadaşım indirimden yararlanıp kendine iki adet the balm allığı almış,banada gösterdi iyi günlerde kullansın bayıldım bende zaten bunların ambalajları bitiriyor beni
Çok güzel bir akşam ve geceydi sevgili arkadaşım beni evime kadar getirdi.Herşey için çok tşkler ellerine ,ayaklarına sağlık seni seviyorum :) 

13 yorum:

  1. Afiyet olsun! Ne güzel karides güveç filan....Sevda'nın da ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir akşam geçirmişsiniz resimler çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha güzel akşamlar diliyorum bende size

      Sil
  3. baileys görünce aklıma geldi geçenlerde baileysli bir kek yedim ilginç bir deneyim oldu :)) sizin sofra da güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler keki merak ettim doğrusu

      Sil
  4. harıkaymıs cok kıskandım ben ama:)
    sevdanın ellerınden bı gun bende ısterım karıdes:))
    ıkınızıde optum kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskanma sen gel,hepbirlikte olaım birgün ,bende öpüyorum

      Sil
  5. benım yorumum nıye gelmedı spamda mı acaba:)bugun yazmıstım
    bu arada mımledım senı yınee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimler için tşkler en kısa sürede söz yapıcam

      Sil
  6. ne güzel bir akşam olmuş, kız kıza geçirilen bu zamanların değerini bilmek lazım, herşey harika görünüyor, sevdanın eline sağlık, eminim karides bi harikadır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok lezzetliydi,bende kız kıza geçirilen zamanları hiç birşeye değişmem,dostluk kavramı birlikte paylaşılan zaman benim için inanılmaz kıymetlidir ve bunu ,sevgimi dile getirmekten çok keyif alırım

      Sil
  7. Bilmeyenler varsa, söyleyeyim; O sevda ben oluyorum :)
    Ay ne güzel bir gündü değil mi? Yorgundum ama, bi de yorgun olmasaydım neler yapardım sen düşün. Yine beklerim canım, en kısa zamanda tekrarlayalım :)

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...