18 Haziran 2012 Pazartesi

BAHÇE TAKIMLARIMI ALDIM SONUNDA

Selamün hello balböcüleri
Daha önceki günlerde,sizlere bahçe takımı almak istediğimi ve fikirlerinizin benim için değerli olduğunu,bir kaç tercih ettiğim bahçe oturma grubunun resmini ekleyerek oylamaya sunmuş oybirliği ile aqua bahçe takımına karar vermiştik
Geçtiğimiz cumartesi günü,biz doğum günü partisindeyken ,eşyalar gelmiş,beni aramış ulaşamamışlar,eşimi aramışlar,kalabalığın ve eğlencenin ortasında kızım peşi sıra koşarken tesadüf eseri telefonu ablamın duymasıyla birlikte eşim bana ulaştı.Demet eşyalar gelmiş kapıda seni bekliyorlar çabuk demesiyle birlikte heyecanlandım.Tamamen süpriz oldu hiç beklemiyordum.Mobilyaları sipariş verdiğimiz kişiler yıllardır ahbabımız ben aramış,fiyat almış ama netleştirmemiştim bana ne gün göndereceklerine dair bir şey söylememişlerdi.Hatta ben oturma grubunu almakta tereddütlüydüm nedenine gelince ben ikili kanepesini istiyor tam takımını istemiyordum balkonuma sığdıramam endişesiyle neticede bir balkon bahçe mobilyasını bünyesinde barındıramamsı çok doğal,banada takımı bölemeyiceklerini söylemişlerdi böylelikle kal gelmişti ama netice itibari ile geldi ve ben şimdi çok memnunum bakalım sizde beğenecekmisiniz ???

Geçen hafta cumartesi geldi,telefonumla daha tam olarak yerleşmeden süssüz,püssüz çekmiş olduğum resimleri paylaşıyorum sizinle daha sonra özenle çeker yine paylaşırım

masa takımım anca sığdırdım nasıl güzel olmuşmu ben çok seviyorum çok mutluyum
Salıncağım zaten vardı,buda oturma grubum yastıklarda alıcam ,yada dikicem sarılı,yeşilli,turunculu düşünüyorum bunun birde sehpası var ama takdir edersinizki sığmadı :(
ayyyy güle güle ,içim huzur dolu ,ağzımda tad, sıhat ve mutlulukla oturim dimi kızlar sizleride bekliyorum
İşte resimler bu, amatörce cep telefonuyla ve özentisiz haliyle ama daha fazla dayanamadım paylaştım iyiki varsınız tşk ederim :))

8 yorum:

  1. Gule Gule otur Demmy:) cok guzel olmus...

    YanıtlaSil
  2. Bahçe takımları çok güzel güle güle oturun güle güle keyif yapın bu güzel koltuklarda

    YanıtlaSil
  3. canım gulegule kullan cok guzellermıs:)
    mımledım senı bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler mimlerimi en kısa sürede yapıcam inşalah

      Sil
  4. Ayyy nası sevindim nası beğendim, en kısa zamanda gelip oturmak yayılmak için can atıyorum. Şu ikililere yayacağım ben kendimi :) Güle güle kullan otur canım. Bi mutluluk kahvesi içeri orada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla en çokta sen annenle oturmaya geldikten sonra gaza geldim,keyifle konuk edicem seni bekliyorum yeni bir kahve takımımda var anneler günü hediyem ben bayılıyorum bakalım sen sunumumu sevecekmsin,seninle birşyeler paylaşmak zevk hakkını veriyorsun bunu yaşatıyorsun arkadaşım tşkler

      Sil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...