21 Mayıs 2012 Pazartesi

Selamün hello balböcüleri
Sonunda güneş uyandı ve gülümsedi bize ,bugün yakın bir arkadaşımın doğum günü.Arkadaşımla buluşup pasta yiyip kahve içecektik, öncesinde,kızımı ihmal etmemek ve bu güzel havayı değerlendirebilmek adına , parka gittik.Parkta keyifli ve güzel bir zaman geçirdik park yolu dönüşü okadar güzel papatyalar vardıki onları resimleyemediğim için çok üzüldüm papatyaları çok seviyorum,mimozalarıda neyse efendim ben paptyalaı resimleyemdim diye üzüle dururken cafe nohut  öyle güzel paptyalar toplamış ve fotoğraflamışki şiddetle görmenizi tavsiye eder bloğunda gezerken o bahar havasını evinize konuk ettiğiniz için çok mutlu olacağınızı söyleyebilirm.Herzamanki becerimle konudan hızla uzaklaşmaya başladım.arkadaşımla uzun süslenmeleri sonucunda tuzla sahilde özsütte buluştuk.Çok renkli,çok güzel görünüyordu,yeni yaşı yakışmıştı,gözleri parlıyordu pastalarımız söyledik yanına kahvelerimizide ,ben karaorman krokan bol antepfıstıklı ,krokanlı
işte gördüğünüz muhteşem güzellikten bir dilim yedim ,tadı halen damağımda,enfesti

doğum günü sahibesi güzel arkadaşımda bu görmüş olduğunuz karaorman vişneden koca bir dilim götürdü,afiyet bal ,şeker olsun kalori olmasın,yaramasın,mümkünse zayıflatmasada kiloda arttırmasın
dimi ama ya bu güzelliklerden insan ne kadar süre uzak durmayı başarabilirki.Fallar bakıldı,sohbetler yapıldı,özsütten kalkıp sıra hediyesini beğenmesine, seçmesine geldi bize yakın bir alışveriş merkeznden  daysın colours' tan bir takım beğendi yatakörtüsü ile birlikte nevresim takımı iyi günlerde kullansın arkadaşıma değer çok iyi kalpli,iyi yürekli,çok cömert bir arkadaşımdır.Güzel bir günü birlikte tamamladık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...