17 Mayıs 2012 Perşembe

bir hastane ziyareti

Selamün hello balböcüleri
Dün, sabahın ilk saatlerinde ,ablamın balkondan süzülerek gelip yatak odamın camını tıngırtdatması ile ayaklandım.Bana gelip dünya şirineme bakıcak bende ümraniye' de erdem hastanesine teyzemin oğlunu ziyarete gidicektim ve geldi saat 08:00 de.Teyzemin oğlu gaz sıkışması var zannetiği bir anda hastaneye gitmesi ile kalp krizi geçirdiğini öğrenmesi ve ani müdahale ile bypss ameliyatına alınması neticesinde idi bu hastane ziyaretim .Önemli bir ameliyat geçirmişti,üç damarı değişti damarların tıkanmasının ve artık vazifelerini yapmamalarının en büyük sebebiyse sigaraydı

Neyseki çok şükür şuanda iyi, taburcuda oldu.Taburcu oldu hikayesine gelmeden önce ben sabah evden apar, topar aman taburcu olmadan hastaneye yetişim diye çıktım.Tabi benim oturduğum semt tuzla ,gideceğim yer ümraniye istanbulu bilenler bilirler öyle ordan oraya ha deyince gidilmiyor maalesef,neyse uzun yolun kısası ben vardım hastanenin oralara ilk önce bir çiçekçiye varıp iyi bir pazarlık neticesinde çok güzel bir buketi iyi bir meblağa satın aldım.Koştur ,koştur hastaneden içeri girip her nedense o beş katı bir çırpıda çıkacağım düşüncesi ile başladım, beşinci katın sonuna geldiğimde ise kalbim ağzımdan çıkackamışcasına atıyordu.
Hemen görevlililere sordum kuzenimin adını vererek bana demesinlermiki yarım saat önce taburcu oldu.  :...(
Yorgunluğum,mutsuzluğuma yerini bırakmıştı,hemen oracıkta toparalanıverdim o çıktığım merdivenleri bir bir çıkmakta zorlandığım kadar zorlanmayarak indim.Benim ümraniye evlenmeden önceki muhitim olduğu için ordada baba evim var ve oraya gittim sevgili burcumla ,kızkardeşim,gelinim,yeğenim,eski komşumla şahane bir kahvaltı ettik bol sohbetli,bir arkadaşımda bize katıldı , iyi oldu onları görmem birlikte vakit geçirmem onların yanından tekrar dönmek üzere kuzenimin evine doğru ziyarete koyuldum benim hastane ziyaretim ev ziyareti ile neticelendi inşallah en kısa sürede eski sağlığına kavuşur rabbim sağlık,sıhat versin ,geçmişler olsun,okuyan arkadaşlarım dualarınızı esirgemeyin sevgili kuzenimden.....

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun abla ya dikkatli olmak lazım vallahi, biz de geçenlerde bi arkadaş kalp krizi geçiriyo sandık, hastaneye kaldırdık değilmiş çok şükür ama yattı yine bikaç gün..
    Allah sağlığından geri koymasın kimseyi ya.. Acil şifalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım kuzenine çok gecmis olsun. En kısa zamanda saglıgına kavuşur inşallah. Ah şu sigara yok mu en büyük düşman :(

    YanıtlaSil
  3. saol canım çok tşk ederim ama sigara gerçekten her türlü düşman yanıbaşımızda bulunan

    YanıtlaSil
  4. Canım ya çok geçmiş olsun? Nasıl oldu şimdi kuzenin? Tühh koştur koştur gidişin ve yetişememen kötü olmuş.

    Allah acil şifalar versin inşallah.

    YanıtlaSil
  5. çok daha iyi çok tşkler arkadaşım amin

    YanıtlaSil

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...