14 Kasım 2012 Çarşamba

İKEA'DA KAHVALTI :)

MERHABA :)

Bayramda ailemin yanına gitmiştim.Döneceğim tarihte belliydi fakat ertelemek zorunda kaldım.Aile ziyaretlerinde bulunmuş,arkadaşlarımla görüşmüş,yapmam gereken bir çok şeyi yapmıştım.Fakat dönüşüm ertelenince arkadaşım msj attı yarın   birlikte kahvaltı edelimmi ? bende tamam kaçta sende olim diye yazdım.Arkadaşım filiz'de bana ikea' da yapalım kahvaltımızı bizim içinde bir değişiklik olur diyince canıma minnet hemen kabul ettim:)
Arkadaşım,dostum FİLİZ :) Sabah, erken saatte, geldi .Beni kapıdan aldı ve doğru ikea'ya gittik.Ben daha önce ikea'da kahvaltı yapmamıştım benim için bir ilk oldu :)

TaTaTAtaTaMMMM
Bir kahvaltı delisi olarak,kahvaltı tabağı fotoğraflamaktan inanılmaz keyif alıyorum.güzel bir kahvaltı oldu,keyifle, çayımızı, yudumlayıp ,sohbet ettik,konuşacak okadar çok şey varki nerdeyse koca bir gün ve akşam yetmedi bize,koca bir gün nedirki yirmi iki yıl olmuş doyamamışız birbirimize.Neyse efenim kahvaltıyı sonlandırdık ,başladık ikea'yı dolaşmaya ,ben ne kadar gezsem bıkmam sanırım hayellerim var orda benim :)dolaştık, resimledik,konuştuk derken öğlen oldu anam nede çabuk oldu, daha yeni etmedikmi kahvaltımızı , arkadaşım demezmiki gel hot dog yiyelim içecek sınırsız kendimizi deneyelim bakalım kaçtane içebiliyoruz ?Ben daha acıkmamışım bile ,bide sınırsız nasıl içeyim, zaten içsem, içsem iki tane cola içerim, hepi, topu, bu.Çifter almış hot dogları gözlerime inanamadım  aman dedi ne var yeriz bir lokmalık şey bunlar çerez gibi.Kendinide görseniz incecik ,yiyimsizdirde beni görünce iştahı açıldı sanırım :)
işte hot doglarımız

Ketçapsız,mayonezsiz bir şeye benzemiyorlar ama ekledikten sonra çekemem
 diye akar diye çekiverdim böyle :) Sınırsıza gelince Allah sizi inandırsın bir cola,bir soda,iki gazoz içtimde kendime inanamadım anam beleşe ,yerleş amanın tabii arkadaşımda dörtledi ben onun ,oda benim zorumla :)
Efenim buyakaya geçtik,oradada gezindik ,dolaştık ordanda kadıköye indik.Kadıköy'den taksiye binip beylerbeyi istikametine doğru yol aldık.Arkadaşımın çok sevdiği bir mekana gittik .Boğazın balkonu uçar cafe&restaurant.Manzarası şahane boğaz tüm ihtişamıyla ayaklarınızın altında ,açık hava ,yazın mutlaka gidilmeli,hele sevgiliniz varsa tutun elinden götürün. Akşam olduğu içinmi benim fotoğraf makinemle' mi ilgilidir bilemiyorum boğaz o ihtişamlı halini resme  dökemedi
Kahvaltıdan akşam yemeğine:) Bu tabakta akşam yemeğimiz oldu ama bilin yanına ne içtik :))
Çay :) gün içersinde okadar asitli tükettikki ve bahçe oturduğumuz için ısınabilmek adına evet çay içtik çaylarıda çok güzeldi:)Sohbet sabah ki kıvamında aynen devam.Yemeğimiz lezzetliydi,üzerine birer türk kahvesi gider dedik ama canım arkadaşım kahveyi senin yanında sipariş etmiycem süpriz dedi şaşırdım ve bir okadarda meraklandım
Daha önce kimse bana böyle bir jest yapmadığı için ,inanılmaz mutlu oldum,bayıldım

Çok güzel öyle değilmi? Dostluk başka birTAD
 SENİ SEVİYORUM FİLİZ:)
Arkadaşımın fincanı, LATTE'nin, tadıda bir okadar lezzetliydi .Çok güzel bir gün oldu benim için .Herşey için çok teşekkür ediyorum arkadaşım iyiki varsınız tüm dostlarım sizinle yaşadığım ,paylaştığım zaman değerlendirilemez boyutta keyifli evimize dönmeden önce yaprak dökümünün evinede uğradık,fotoğraflanacak bir durumda değildi karanlık olduğu için ve evin dış kapısı güzel olmadığı için ve, ve tadilatta olduğu için ama manzarası süperrr.Başka bir postta buluşmak üzre
HOŞÇAKALIN :)

1. İkea'da ben de hiç kahvaltı etmedim :) Çok güzel bir gün geçirdiğiniz resimlerden de belli, ama o kadar asitli içecek hayatta içemezdim ben :P

1. ilk fırsatta gitmelisin biliyormusn çarçamba günleri kahvaltı tabağı 1 tl süper bir fırsat :)biz salı gittik gerçi :) o kadar asitli içecek içmemkte fayda var aslında ben iki bardak kola bile ard arda içmekten yana değilim :)

2. şu ikea ya bir ben gidemedim...güzel bir gün olmuş sizin için öyle bir dost herkese lazım:):)

1. ilk fırsatta git gezerken çok keyif alıcaksın acemi gelin :)

3. Gezmiş, görmüş,görüşmüş,yemiş ve içmişsiniz :) Helali hoş olsun sefanız olsun canım :)

1. tşkler güzel denizin güzel yıldızı:)

4. YemeLere içmelere taM gaz devaM maşallaH hıc ardı arkası kesıLmıyor kızz demet yazısıda şekİlli olmUş hanİ hE çiKolatadan sanırım oH yarasN hepisi (:
    Tabı ya eş dost gibisimi oLur Ne guzL yahu ..

1. Her zaman olmuyor benim adıma,küçük bir kızım olduğu için arada küçük kaçamaklar yapabiliyorum :)

2. hadı hadı sende bu aralar baya bı kaÇaksın sen bence hihiih (((:

5. hot dog lar tek benım bogazımdamı kalıyor cok guzel bır gun gecırmıssınız mukemmel tatlarla :)

6. Böyle iyi dostlar,arkadaşlar zor bulunuyor.Hep böyle olursunuz umarım.Katılmak istersen bloğumda ufak bir mim hazırladım,haydi çekmeceni göster beklerim.İştahımı açtın :)

7. Kahve çok güzelmiş, çok güzel bir jest olmuştur senin için. Bayağı da dolaşmışınız, minik İstanbul turu olmuş :) Keyfiniz daim olsun canım :)

1. Sorma o kadar keyif aldımki,kahvede ismimi görünce,latte'lerin çeşitli şekilerde sunulduğunu biliyorum ama,dostumun bana bu jesti hazırlatacağını düşünmemiştim.Küçük bir istanbul turu oldu belkide haklısın.Biradahi buluşmaya sende aramızda olmalısın :)

8. mimlendiniz efenim :)

9. Dolu dolu bir gün geçirmişsiniz ne güzel. Zaten insanın yanında sevdiği biri olunca zaman öyle çabuk geçiyorki. İkea'nın kahvaltılarını iyi bilirim, arkadaşlarla gitmiştik bizde zaten orda kalsa insan bir gün yetmezki :) ve kahve sürprizi harikaymış afiyet olsun.

10. ıyı kı de gec donmussun harıka bır gun olmus dostla gecen..ıkeada kahvalt bende yapmadım ama mekanın ne onemı var dostluklar kalıcı olsun..cok tatlısınız demek 4 tane ooo :)) masalah :)) kahve ıse harıka bencede..sevgıler

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...