29 Mart 2012 Perşembe

Hüzünlerdeyim aslında

selamün hello, cümleten
üç gündür, yatıda misafirim vardı,bu gün gitti buruldum doğrusu ,alışmıştık birbirimize,keyifli oluyordu sabahları birlikte kalkmak,güzel bir kahvaltı hoş sohbet,ardında günü yaşamak,akşam yemeği gece sohbetleri ama gitti :.(
Ben çabuk alışıyorum,hele sevdiğim bir insansa çok zor oluyor yokluğuna alışmak.Daha öncede geçtiğimiz günlerde ben onlarda misafirdim, onlar dediğimde,bana misafir gelende ailem,ailemden biri yani ,hatta daha önceleri komşu kızıydı,derken arkadaşım oldu,derken yeğenimle flört etmeye başladı,derken evlendiler,derken gelinim,derken kızkardeşim oldu,derken büyük kızım olduğu hissine kapılmaya başladım yani kısacası onu çok seviyorum ve bugün gittii :.(
Tamam gittiyse farklı bir semte gitti,farklı bir şehre değil ama olsun yinede gitti işte ...Sarı cadım,rapunzelim,başımın tatlı belası,söz dinlemeyenim GİTTİ...
Alla alla, konuyla ne alakası var demeyin yada hayda buda nerden çıktı diye yaklaşmayın ben bu diş macununa bayıldım arkadaşlar,normalde yeniliklere çok açık değil bazı ürünlerde sabit fikirliyimdir .
Fakat,ne zamanki bu ürünle tanıştım yıllardır dişlerimle yakın temas halinde olan ve kullanmaktan hayli memnun olduğuğum ipana,ya ihanet ettim .Çünkü signal white now dişler üzerinde gözle görünür bir şekilde beyazlamaya yol açıyor ,reklamını izlerken abartmış olabilecekleri konusnda emindim evet biraz abartılmış olabilir ,daha henüz sokağa çıkıpta ,arabamın sıkıştığı yerden çıkartılabilmesi için güç yardımında bulanabilecek kişilere gülümsemedim,çünkü böyle bir davranışta bulunursam gülümsediğimde parlayan dişlerimin yerinde yerler esebilir eşim tarafınca hoş bir davranışta bulunmadığımdan dolayı yapılmış bir müdahaleyle,dişlerim parlamak yerine ağzımı terkedebilir endişesiyel reklamı hayat geçirmedim ama,aynaya baktığımda dilerimdeki parıldamayıda görmezden gelemiyeceğim ,denemediyseniz tavsiye ederim ve bu diş macununla tanışma şeklimde bu gün giden misafirim biricik burcum,jurjum,kardeşim,gelinim,herşeyim tarafından olmuştu... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...