23 Şubat 2012 Perşembe

The First "Mim" by "ŞANSLI KEDİ''

ŞANSLI KEDİ'' EN SEVİLENLER'' MİMİ GÖNDERMİŞ İLK MİMİM OLDUĞUNDAN DOLAYI HER BİR YANIMI HEYECAN SARDI YUPPİ HATTA ŞAŞASIN DİYORUM
1) En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın ?

Aslında çalışmadığım yerden çıktı soru, kolay olur sanmıştım ama daha ilk mimden ,ilk sorudan şaşa kaldım işin açıkcası.Nedenmi ? Nedeni açık ,bir çok sevdiğim ,hoşlandığım şey var ama gelgelleimki yazmaya gelince insan şaşa kalıyor neyse birinden başlıyım mesela dans evet dans etmeyi çok seviyorum ,dans ederken kendimi başka bambaşka yerlerde buluyorum ,çok iyi hissediyorum kendimi ,müziği ruhumla bütünleştiryor,bedenimle dışa atıyorum .Dünya şirinem,kızımla vakit geçirmeyi,oyun oynamayı,onu izlemeyi her halini,büyüdüğünü,mimiklerini,her yeni gelen gün geliştiğini gözlemlemeyi,onu dinlemeyi,onunla olan herşeyi çok ama çok seviyorum.Tarihi kitaplar okumayı ,okurken olayların içinde kendimi bulmayı,okuduğum satırlardaki o heyecanı yaşıyormuşcasına hissetmeyi,makyaj yapmayı,dostalarımla biraraya gelip keyifli anların tadını çıkarmayı ,grafiti yazıları kağıda uygulamayı,dahada aklıma gelmeyen bir sürü şey var ve son olarakta bloğumla ilgilenmeyi :)
2) Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Müzik dinleyerek,facebookta,oyunda oynuyorum :( ama son zamanlarda oyun ,moyun yok varsa yoksa bloğummmm:
3) En sevdiğiniz filmler nelerdir vaya kesinlikle izleyin dediğiniz?
En son searc kod (yaşam şifresi) adlı filmi izledim ve çok keyif aldım hatta bloğumdada yer verdim.aşk tesadüfleri sever,ya sonra ,göl evi,dokuzuncu bölge bunlar ilk aklıma gelenle
4) Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?
Biliyorum artık baharlık alışveriş yapmak lazım ama benim uzun zamandır almak istediklerim listesinin başında kokoşlukla ünvanlandırılacakta olsam ta tatatam leopar bir manto ,kırmızı kadife bir manto,beyaz bir manto bunların üçü gardrobumda yer alırsa çok ama çok mutlu olucam ,kozmetikle ilgili pek fazla eksiğim yok ama blogtan duyduklarımdan dolayı bıodermanın makyaj temizlemesi,görüp beğendiğim giyim kuşam,çanta,çizme vs vs vs
5) Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkı? 3 tane.
Halil sezai OLSUN Göksel acıyor İrem hayalet sevgili

1 yorum:

Yazsana sen de fikrini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...